2009年10月3日 星期六

03 Oct 09 / 8月15



這個中秋很開心!多謝大家支持(我的Post Card)。

E-Card需整理一下,將會明天才送到:))
你喜歡哪個版本?

6 則留言:

KA LUM CAROL 提到...

我收到喇^V^
好靚~~
都真係幾SUPRISE!
03 個ver. d色都好靚呀~~~哈哈~gd~~

中秋節快樂~~辛苦哂~~~@D@~~

alankalun 提到...

除了說"thanks"呀,已經諗唔到點回你喇,
有大家o既一句支持,就已經係我最大動力!
THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KA LUM 提到...

係呀~你主動D 畀人睇你D作品嘛~
其實好好!
我除左讚好都唔知可以講咩too哈哈
加油!

Ron Lau 提到...

多謝多謝~
中秋節快樂 :)

shuman 提到...

我岩岩收到喇!!!!!
多謝你呀!!!!

繼續努力!!!!>v<

alankalun 提到...

thanks ron and teresa!!!!!